sâmbătă, octombrie 9

Clap your hands!

||Clap your hands||~
Wah:-? Decând nu am trecut pe aici o.o. Pot spune că sunt într-o stare bună, dar în acelaşi timp într-una rea .__. De ce bună? Pentru că a venit weekend-ul*yahuu! party like a animal!* şi stau acasă. Plănuiesc să leneveeeesc, să stau in pat, să ascult muzică şi să dorm 2-3 ore. În fine, muzica care o voi asculta e K-pop, logic : >. Titlul vine de la melodia 2ne1- Clap your hands, e genială! Ascultaţi-o <33[e in playlist]. 
Starea rea vine de la febra musculară T.T Ne-a pus ăla de la sport să facem 10 flotări. Eu n-am făcut nici una bine, lol. Ne-a pus să sărim nu ştiu ce şiii nişte exerciţii de atenţie, care, ţin să precizez, eu fost beton! O colegă a căzut peste una =)). Acum îmi curge nasul, mă simt obosită frântă şi...lene. O să-mi fac un ceai şi după..la somn :]]. 
Haidi bai[bye]!
P.S= sigul ala e facut de mine:->