sâmbătă, aprilie 16

Back~

Am cam uitat ca am blog. Deeci, oficial, redeschid blogul! *clap, clap* Uhm...weird. Bun, pentru ca nu am nici un subiect interesant decat ca mi-am adus aminte ca odata, in trecut, am avut un blog o sa pun o leapsa gasita pe blogul lui Axy~

1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd.
"...au gasit una care a venit sa-l alapteze. Mititelul a inceput..." 

Hector Malot- Singur pe lume.
2) Fără să verificaţi, cît e ora?
21:25

3) Verificaţi! 
21:17

4) Cum sînteţi îmbrăcat?  
Tricou gri cu maneci galbene cu o vaca pe el si trening.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Pe blogul lui Axy si in playlist.
6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Muzica. Si niste bla-bla de la TV.

7) Cînd aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Azi. Am cumparat suc si biscuiti. 

8) Ce-aţi visat ieri noapte?
Nu stiu sigur..
 9)Cînd aţi râs ultima data?
Acum un sfert de ora.

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi?
Un ceas, 3 tablouri cu eu, un tablou cu un peisaj.
11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Un bilet dus fara intors in Coreea si mas duce la lectii de coreeana.

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Easy A.
13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Mm...nu?
 14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
E.. OK.
15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă:
Am sa citesc o carte de la inceput pana la sfarsit.
16)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Victoria, Alesia sau Andra.
17)Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Cosmin sau Alexandru
18)V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate?
Coreea.

 19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului?
Orice :]]
20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
TOTUL!

21)Vă place să dansaţi?
Da, nonstop:]]

22)George Bush?
Mihai Eminescu.

23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
In puii mei.