sâmbătă, iunie 11

Dangerous.

Alt .. oneshot. Enjoy.


Dangerous


She’s really, madly pretty, that’s that girl.


O priveam cum mergea. Părul ei roşcat, ochii căprui, forma perfectă a feţei, paşii ei de divă. Totul. Era perfectă. Avea un chip de înger, dar un suflet de demon. Îi întâlnisem privirea pentru o secundă şi am rânjit. Fata îmi răspunde cu un zâmbet senzual. Putea topi un continent ingheţat cu privirea ei şi cu buzele roşii. 


Just one look at her eyes, and then you’re game over.


Mă simţeam ca un cub de gheaţă în apă fiartă când îmi făcuse cu ochiul. M-am ridicat de pe scaunul restaurantului şi mă îndreptam spre ea. Oh, ochii ei căprui erau ca un ţinut nedescoperit. Aşa frumoşi şi misterioşi. Mă pierdusem într-o lume pe care nu o cunoşteam. Îmi simţeam picioarele cum se înmoaie cu fiecare pas pe care îl făceam; continuam sa mă uit în ochii ei senzuali vrând ce se afla după acea privire. Ah, eram terminat. Mă pierdusem în privirea ei.


Everything’s so perfect
Enticing me with that smile


Am ajuns lângă ea. Îi examinam fiecare parte a feţei. Frunte înaltă, ochii precum unei pisici, nasul frumos, obraji trandafirii; totul despre ea era perfect.  Buzele ei se arcuiră formând un zâmbet văzându-mă pierdut în trăsăturile ei ca de prinţesă. Îi răspund la zâmbet şi mă apropii de ea mai mult. Credeam că voi înnebuni; stăteam lângă fata după care am tânjit aşa de mult. Zâmbetul ei seducător mă înnebunea secundă cu secundă, dar era plăcut. Au, plăcerea durea. Durea să ştiu că zâmbetul ispititor ce mi-l arăta acum nu era nimic mai mult decât un fel de a mă trage în plasa ei. Au. 


She’s coming closer
Full of charm, so hot
I’m losing my mind, so what?


Fata se apropie de mine lipindu-şi corpul de al meu. Îşi pune mâinile pe umerii mei trăgându-mă mai aproape de ea, nici un spaţiu rămânând intre noi. Oh, îmi pierdeam minţile. Îi pueam mirosi parfumul de trandafiri. Ea era ca un trandafir. Era aşa frumoasă, încântătoare.. era perfectă. Îmi zbura minţile cu spinii ei, ochii, şi mă făcea să cad din ce în ce mai mult în capcana ei. Oh, un adevărat trandafir.


It’s perfect, that girl’s play skill.


Se apropie de ureche mea şoptindu-mi ceva la care nu mă aşteptam. 
- Vino la apartamentul meu.
Se uită la mine cu ochii ei seducători făcându-mă să mă simt ca un cub de gheaţă, iar. Oh, cât de mult îmi doream să o refuz, dar fără să-mi dau seama am acceptat. Idee proastă. Foarte proastă. 
I-am auzit râsul cristalin în timp ce încercam să-mi dau seama cum am decăzut aşa de mult. Ştia să se joace cu minţile mele, cu siguranţă. Dar nu o refuzam, jocul ei devenea din ce în ce mai distractiv cu fiecare minute ce trecea. 


Wake up now, else it’s your turn to go crazy.


Se indepărtă de mine şi îmi făcu semn să o urmez. Odată ce s-a întors cu spatele la mine am putu să-i observ rochia mai bine. Era neagră, mai sus de genunchi şi avea diferite modele pe ea. Întradevăr uimitor cum poate o rochie simplă să arate aşa extravagant purtată de o persoană. Am început să păşesc ajungând-o din urmă. În faţa restaurantului ne aştepta o maşină neagră şi în faţa ei şoferul. Oh, mă simţeam mai bine că nu trebuia să conduc în starea pe care o aveam.
Mă simţeam ca şi cum aş fi consumat droguri. Eram conştient, dar nu puteam face diferenţa dintre bine şi rău. Ca şi cum mi-am pierdut minţile şi nu aveam de ales, doar să fac ce acea fata îmi zicea. Mă mişcam ca un robot, parcă ştiam ce urma să fac. Totul era în ceaţă, dar un lucru ştiam: trebuia sa mă trezesc din acea transă în care intrasem. 
Ceva mă îndruma să fac tot ce ea îmi zicea; pe când altceva îmi şoptea în ureche să îmi revin şi să opresc toată nebunia în care intrasem. Sincer, ambele variante mi se păreau bune. Să intru în jocul ei şi după aceea să o opresc. Dar cu siguranţă voi innebuni până atunci. 
Nu-mi dădusem seama când am ajuns la apartamentul ei decât atunci când am auzit cheile făcând contact cu încuietoarea uşei. Odată intraţi am fost izbit de perete de către femeia care îmi luase minţile.


That girl’s dangerous, really dangerous. 


Oh, ce senzaţie neplăcută. Fiecare muşchi din corp îmi era "adormit" din cauza injecţiei ce fata mi-o făcuse. Îi simţeam mâinile plimbându-se pe abdomenul meu în timp ce mi-am dat seama - prea târziu - că nu mai puteam face nimic ca să o opresc. Încheieturile mâinii îmi erau legate; la fel şi picioarele mele. Puteam să mă zbat, dar era inutil. Tot acolo se va ajunge. Oh, simţeam cum ceva rece se plimba acum pe pieptul meu. Era un.. pistol. Deci avea să termine lucrurile repede nu? Cu cât mai repede cu atât mai bine.
Fata se indepărtă de mine şi un zâmbet sadic îi apăru pe faţă. Oh, la revedere, frumuseţe divină! Bun venit, demonule.. 
Se mişca în jurul meu ca o felină analizându-mă din fiecare unghi. O urmăream cu ochi atenţi încercând să-i citesc expresiile. Ură, ranchiună, tristeţe.. Toate astea din cauza mea, nu? Bine înteles.
Deodată am simţit cum ceva îmi strapunge muşchii abdomenului. Am făcut un efort şi m-am uitat să văd ce era. Un.. glonţ. Am gemut atunci când durerea începu să apară. 
Îi auzeam râsul. Cu siguranţă, trebuia să fie mulţumită de cea ce făcuse. Doar a scăpat de cel mai mare coşmar al vietii ei. 
Peste câteva minute mi-am simţit corpul amorţit. Nu-mi puteam mişca nici măcar un deget. Vederea mi se întunecă şi simţeam cum totul se învârtea. 


Oh, eram mort deja când mi-am dat seama..






Hope you liked it ~