joi, septembrie 30

Blocati in clasa!

Bai, ziua asta a fost absolut...ciment <3. La ora de franceza au uitat vreo 5 sa-si faca tema o.o si unu a inceput sa planga =]]. Asa, la fizica a inceput aia sa ne trateze ca pe aia de... 4 ani >.<. Dar macar am mai ras de profa, in sinea mea :-". Bun, la geogra e cireasa din varf : >. A plecat profa sa aduca o harta si cand sa se intoarca nu se mai deschidea usa =]]. Bai, baietii au inceput sa tipe: URAA!!!. Dar, apoi, s-a trezit unu: mi-a facut placere ca v-am cunoscut T.T Dupa altu: strangeti provizii! Si am inceput sa strangem toti lapte si corn, fiecare pentru viata lui, hehe *laughs*. Dupa vreooo 3 minute s-a trezit unu ca cica miroasea a fum:| Bai sa-l pocnesc p-la care a zis -.-. Dupa am inceput sa vorbim cu usaaaa <3 Adica cu profa :]] Vorbeam cu usa, un nou mediu de comunicare =]]]]]]]. Si asa a ramas clasa noastra fara clanta, hehe.
~PAAAA!:]