vineri, septembrie 17

Kuroshitsuji [Black Butler]

Kuroshitsuji e ză' best anime <3. Aproape că m-am îndrăgostit de Ciel si Sebastian XD. Hă, care aproape..Seba-chaaaan! *fan girl moment*.
Am terminat prima serie şii acum sunt la a doua la episodul 12. A doua serie se numeşte Monoshitsuji [White Butler], parcăă. În seria asta apar Claude şi Alois. Alois, puştiulică ăsta, mă cam enervează. Dar măcar a murit *muhaha*, că prea o trata pe Hannah aia cu ..fundu.
Ce ma surprins e că în a doua serie Ciel a devenit demon O.O. Aş sta să povestesc tot episodul dar...lenea.
Trecând peste personajele principale, Grell Sutcliff e penal. Damn, prima dată am crezut că e fată *hehe*. E cel mai penal personaj XD. Cu obsesia lui pentru Seba' şi cu replicile gen: Sebastian vreau copii tăi. El colorează epsioadele *când apare >.<*. Also, îmi place că e 'roşu'. Culoarea mea preferată <3333. Nu ştiu cum nu poţi să adori acea culoare XD. Deci e imposibil să nu îl adori pe Grell cu nebunia lui XD.
Undertaker- iubesc personajul ăsta =)) Râsu ăla de cade casa *o.o'* şi şi şi şi şi ~ şi. Sau în OVA când la pipăit..nenea cu ochii închişi *forgot his name*, am râs cu lacrimi. După Grell, e cel mai amuzant personaj XD.
Am scris prea mult XD Revin mâine cu un post nou să povestesc OVA-ul. Kuroshitsuji FTW! <3