sâmbătă, septembrie 11

Leapşă.

Două posturi în aceiaşi zi ._. Sunt uimită

Am chef să fac o leapsă xD luată de pe un blog :]
Let's start:


Zodia Leu şi sunt mândră de asta :->. 
Aş vrea - Să scap de starea asta 'cul, naiz şi tru'. 
Păstrez Primele haine purtate. Da, adevărat.  
Mi-aş fi dorit să fiu altfel şi multe altele. 
Nu-mi place Că în curând mă voi trezi la ora 6/7. 
Mă tem De piticii de clasa I şi aia de grădiniţă. Sunt malefici, vă zic, malefici !
Aud –  2PM- Again and Again.
Îmi pare rău Că nu am profitat de vara asta.
Îmi place Că o să-i revăd pe cei mai buni prieteni, pe cei care mă acceptă.
Nu sunt fiţoasă.
Dansez .
Niciodată - să nu faci glume proaste la adresa mea sau a prietenilor mei.
Par de 16 ani.
Plâng – Rare ori..
Nu-s întotdeauna Cea mai drăguţă persoană care a existat.
Nu-mi place la mine că am o stare de lene în momentul ăsta -.-.
Sunt confuz nu sunt .
Am nevoie de ceva care să mă facă să râd T.T!
Ar trebui să mă bucur că îi revăd pe ei.