sâmbătă, septembrie 18

Leapşă.

Altă leapşă XD Luată de pe blogul lui Fuzză <3.
1. Cum te simţi azi?
Mă simt...eu o.o

2. O să ajungi departe în viaţă?
Da, soţie de miliardar. *kiddin'* Păi să văd ce-mi rezervă destinul XD

3. Cum te văd prietenii?
Întreabăi pe ei >.<

4. O să te căsătoreşti?
Sper căăăăăăăăăăăăăăăăăăăă da. Dacă m-o lua vrunu' o.o

5. Care-i numele celui mai bun prieten al tău?
Axy XD

6. Care-i povestea vieţii tale?
Je m'appele Alexandra. o.o Eu e mare. Gata povesteaaa.

7. Cum ţi s-a părut liceu’?
-

8. Cum poţi să ajungi departe în viaţă?
Fiind ambiţioasă. Sinceră să fiu, nu pot da un răspuns. Mintea mă lasă.. .______.

9. Care-i cel mai bun lucru despre prietenii tăi?
Pentru că mă acceptă aşa cum sunt şi că îmi 'colorează' viaţa.

10. Ce ai pregatit pentru sfârşitu’ săptămânii?
Stau în casă, ofc, şi invăţ la desen. WTF?!

11. Ce piesă te descrie?
Îţi baţi joc de mine, nu?

Compozitie muzicala? 
2ne1- I don't care. And so on...

12. Care piesă îţi descrie bunicii?
Nu ştiu. Întreabăi pe ei, iar.


13. Cum îţi merge viaţa?
Destul de bine, ţie?


14. Ce piesă o să-ţi cânte la înmormântare?
K-pop! Orice melodie din pop-ul sau hip hop-ul korean <3.

15. Cum te vede lumea?
Depinde. Fiecare mă vede cu ochii lui.


16. Vei avea o viaţă fericită?
Întreabă-mi zodiacul.


17. Te doresc oamenii în secret?
WTF dude?!

18. Cum mă pot face fericit?
Glume, muzică, vorbitul cu cei mai buni prieteni.

19. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Orice cred că e mai bine, bănuiesc. Băi ce naiba, câte întrebări despre viaţă. 

~ Finish. :]